Δευτέρα 16 Ιανουαρίου 2012

Μια ωραία πεταλούδα...τρα λα λα

Καλημερίζω την γλυκιά blogοπαρέα μου! Μπρρρρρρρρρρρ....κρύο, παγωνιά... Κι εγώ σκέφτομαι την άνοιξη!...


Πεταλουδίτσες έφερε το Σάββατο το πρωί η έμπνευση και ποιά είμαι εγώ να της το αρνηθώ; Δείτε, λοιπόν, σκουλαρικάκια και φυλαχτά από σύρμα στο σχήμα της πανέμορφης αυτής ύπαρξης!



Και αρχίζουμε με σκουλαρικάκια σε μαύρο - μώβ! Τί έκπληξη, ε;

...σε μαύρο-επάργυρο σύρμα...
 και με ασορτί φυλαχτό για το λαιμό...
Η πτήση μας τελειώνει με διπλές πεταλουδίτσες σε μωβ - μαύρο...
Καλή εβδομάδα και καλό κουράγιο! Να δούμε τί θα ακούσουμε κι αυτή την εβδομάδα...


11 σχόλια:

  1. Πανέμορφες οι πεταλουδίτσες σου πρωτότυπες και καλοδουλεμένες!!!!Μπράβο!!!Μου αρέσει πολύ και ο συνδυασμός μαύρο -μωβ!!!Φιλάκια και καλή σου μέρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σας ευχαριστώ πολύ, κορίτσια!!! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σ' ευχαριστώ, Κική μου! Καλό βράδυ και σ' εσένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΟΙ ΠΕΤΑΛΟΥΔΕΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΕΣ!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!!
    ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ !!ΦΙΛΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλό απόγευμα, fotobolida μου! Ευχαριστώωωωωωωωωωωωω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφες και καλόγουστες! Απίθανα χρώματα μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Παιχνιδιάρικες πεταλουδίτσες πολύ όμορφα δουλεμένες.Απλά τέλειες!!!!Μου αρέσει πάρα πολύ η δουλειά σου σε όλες τις δημιουργίες σου.Θα τα λέμε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Daphnofila σ'ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ πολύ! Με γεμίζετε χαμόγελα!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...