Κυριακή 18 Μαρτίου 2012

Αναμένοντας τους 100...

Καλησπέρα σας! Τί μου κάνετε; Εγώ περιμένω... Στο τσακ είμαι να κάνω ζαβολιά και να κάνω το giveaway προτού φτάσω τους 100 αναγνώστες στο blog...εντάξει το παραδέχομαι.. η υπομονή δεν είναι μία από τις αρετές μου...
...εκτός κι αν πρόκειται για παιδάκια, ζωάκια και ανθρώπους που αγαπώ! Αλλά όταν θέλω να κάνω κάτι και πρέπει να περιμένω...δεν το έχω βρε παιδί μου! Είπα, λοιπόν, να σας δώσω μια ιδέα για το τι θα κερδίσει η τυχερή της κλήρωσης! Ένα ζευγάρι σκουλαρικάκια από τα χεράκια μου! Τα βλέπετε συγκεντρωμένα στην πρώτη φωτογραφία σε πινακάκι που  μου έφτιαξε ο καλός μου. Πήρε πίνακα ανακοινώσεων, έβαψε το κάδρο με μαύρο βερνίκι για ξύλο και έβαλε βελουτέ χαρτόνι. Δεν είναι τέλειο; Θα μου φτιάξει και ένα μεγαλύτερο για τα σετάκια μου!
Ποιά είναι η γνώμη σας για το δωράκι; Δεν φοράμε όλες σκουλαρίκια; Η τυχερή μπορεί να μπει στην σελίδα μου στο facebook που είναι όλα συγκεντρωμένα και να διαλέξει μόνη της.

Αλλά περιμένουμε τους 100 είπαμε...ουφ...έτοιμη ήμουν να γράψω να αφήσετε τα σχόλιά σας εδώ όσες θέλετε να συμμετάσχετε, αλλά όοοοοοοοχι....σε λίγο...αύριο ίσως; μεθαύριο;

Ας ξεχαστώ με τρία ζευγάρια σκουλαρίκια κρίκους...
...ένα βραχιολάκι με κηρόσπαγγους σε μπεζ αποχρώσεις, για το οποίο η φίλη μου η Κυβέλη, μου έδωσε ιδέα ότι μπορώ κάτι να κάνω με την χάντρα στην μέση για να δείξει περισσότερο... θα το προσπαθήσω, λοιπόν...
...και τέλος με ένα κολιέ με χειροποίητες χάντρες από μαύρο και βιολετί σύρμα σε σουέντ κορδόνι.
Τα λέμε σύντομα, λοιπόν!

16 σχόλια:

  1. Ωραία είσαι!!!!!!Εσύ δεν μπορείς να περιμένεις ενώ εμείς μπορούμε!!!Τέλος πάντων.Το βραχιόλι και το κολιέ είναι καταπληκτικά!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μας άναψες τη φωτιά καλά καλά και μετά... μας άφησες να τσιτσιρίζουμε!!!! χα χα! Αναμένουμε εναγωνίως λοιπόν! Οι δημιουργίες σου σούπερ για μια ακόμη φορά όπως και τα stands! Πολλά φιλάκια κουκλίτσα μου! Τα λέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. υπέροχα όλα!!να τους κάνεις 917492946641641964169416941 τους αναγνώστες σου!!!!!!!!!!!!!!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είναι όλα πανέμορφα Μαρία μου!!!Έτσι όπως τα έχεις συγκεντρώσει δείχνουν καταπληκτικά!!!Σου εύχομαι γρήγορα να εκατοστήσεις τους αναγνώστες σου και να κάνεις το giveaway σου!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ελα ζαβολιαρα εβαλα και εγω ενα χερακι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. σου ευχομαι να τους χιλιασεις τους αναγνωστες σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είσαι πάρα πολύ κοντά να τους εκατοστήσεις!!!
    Θα στείλω αύριο τις δικές μου να γίνουν followers, οπότε ετοιμάσου!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δώσε εσύ το σύνθημα για τον διαγωνισμό και να δεις που θα ξεπεράσεις τους 100. Καλή εβδομάδα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δωράκι τώρα,τώρα,τώρααααα.Χαχαχα.Μαράκι σου εύχομαι οι αναγνώστες σου να γίνουν τόσοι που να μην τους χωράει η σελίδα σου.!!!Φιλιά πολλά.!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. είμαστε στην ίδια φάση...!!! Σε καταλαβαίνω απόλυτα...αν και εγώ θέλω 5 άτομα ακόμη!!!Καταπληκτικές και οι δημιουργίες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. χιχιχιχι! Σας άναψα φωτιές, ε; Σας ευχαριστώ πολύ όλες για τις ευχές σας και τα σχόλιά σας! Καλώς ήρθαν οι καινούριες μας κουκλίτσες!!! Φιλάκια πολλά σε όλα τα κορίτσια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αντε συντομα στους 100 και γρηγορα στους 1000!!!!!!και ενα μεγαλο ΟΥΑΟΥ!!!!!!!!!για τις τελευταιες αναρτησεις!!!!!!!φιλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σ' ευχαριστώ πολύ, κοριτσάκι μου! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τι χαριτωμένα πραγματάκια που φτιάχνεις! Όνειρο είναι τα κοσμήματά σου!
    Χαίρομαι που βρεθήκαμε! Θα τα λέμε!:)) Όσο για τους αναγνώστες σύντομα θα έχεις μπόλικους με τόσο ωραίες κατασκευές που μας δείχνεις!!!
    Φιλάκια από Ν Αφρική

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Σ' ευχαριστώ πολύ, Αγγελική μου! Να είσαι καλά! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ πολύ! Με γεμίζετε χαμόγελα!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...