Τετάρτη 16 Μαΐου 2012

Το δωράκι που έλαβα και βραχιολάκια

Πριν από λίγο καιρό, η πολύ ταλαντούχα Στέλλα από το Pearls and Thread θέλησε να κάνει ένα δωράκι γιατί ξεπέρασε τα 100 μέλη!
Μαντέψτε ποιά ήταν η τυχερή!!! Όταν είδα το μήνυμα της Στέλλας, δεν το πίστευα!!! Είναι η πρώτη φορά που κερδίζω σε κλήρωση στην blogοπαρέα μας και πετούσα στα σύννεφα, γιατί ήξερα ήδη ποιο θα ήταν το δωράκι μου! 'Ενα έχω να σας πω...Οι φωτογραφίες το αδικούν!!!
Ήθελα να βγάλω φωτογραφίες που το φοράω, αλλά όπως καταλαβαίνετε ένα τέτοιο κομμάτι θέλει και την ανάλογη ενδυμασία και βεβαίως βάψιμο! Οπότε, θα σας τις χρωστάω και με την πρώτη ευκαιρία θα δείτε την ψωνάρα (εμένα δηλαδή) με το πιο υπέροχο κόσμημα που μου έχουν δωρίσει ποτέ!!!

Στέλλα μου, εύχομαι να τους χιλιάσεις τους αναγνώστες σου, να είσαι πάντα γερή να δημιουργείς τόσο υπέροχα κομμάτια και να μας χαρίζεις χαμόγελα!
Και τώρα πίσω στα δικά μας... Σας δείχνω τρία βραχιολάκια με σύρμα, φυσική λάβα ηφαιστείου, κύβους Swarovski και φυσικές πέτρες. Ελπίζω να σας αρέσουν!

Σας φιλώ γλυκά και σας εύχομαι να έχετε μια υπέροχη μέρα!

41 σχόλια:

  1. Καλημέρα!!! πολύ όμορφο το δώρο σου να το χαρείς! η Στελλα
    να τους χιλιάσει τους αναγνώστες της! Όσο για τα βραχιόλια σου με εντυπωσίασαν!...Να περνάς όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα!!! Να είσαι καλά! Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ! Φιλάκια

      Διαγραφή
  2. Με γεια και με χαρά το δωράκι σου και περιμένουμε να σε απολαύσουμε.... live:-)
    Τα βραχιολάκια σου είναι πολύ εντυπωσιακά, πανέμορφα!
    Φιλιά, καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ, Έλενα! Το καταχάρηκα!!! Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  3. Πολύ μου αρέσουν τα βραχιόλια σου!!!Καλοφόρετο και το κολιέ!Πάντα τυχερή σου εύχομαι να είσαι!Να έχεις μια όμορφη μέρα!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ, Σπυριδούλα μου!!! Κι εσύ το ίδιο! Φιλάκια

      Διαγραφή
  4. συγχαρητηρια για το δωρουι...σου ευχομαι να παρεις πολλα πολλα ακομα..καταλαβαινω τη χαρα σου και γω ετσι ενοιωσα οταν ελαβα το δικο μου πρωτο δωρακι απο κληρωση στην μπλοκογειτονια,γιατι ειμαι ατυχη σ αυτα κληρωσεις λαχνους και τετοια και στην πραγματικη ζωη εννοω (http://delfinaki-sunset.blogspot.com/2012/05/blog-post_8250.html)

    τα βραχιολια σου μου αρεσε πολυ το πολυχρωμο , δεν ειμαι του σκουρου χρωματος, χωρίς να σημαίνει οτι δεν ειναι ομορφα, γουστα ειναι αυτα :)

    δελφινοφιλουθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δελφινάκι μου, κολιεδάκι είναι! Να χαίρεσαι τα δωράκια σου! Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  5. Πάντα τυχερή!! Τα βραχιολάκια σου είναι πολύ όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μπράβο σου! Καλοφόρετα!!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Συγχαρητήρια και με γεια σου το δωράκι!! Τα βραχιολάκια σου είναι πανέμορφα!! Το σύρμα τελικά δίνει ένα πιο σικ στυλ!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μαράκι καλό μεσημέρι.Τι φανταστικό κολιέ που κέρδισες; Καλοφόρετο και να το χαρείς.Σύντομα φωτό με όλο το πακέτο (εσένα και το κολιέ δηλ. χι χι χι).Τα βραχιόλια είναι τρέλα και η τσαχπινιά με το σύρμα γύρω από τις χάντρες δίνει άλλη ομορφιά.Φιλιά πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά, Δάφνη μου! Σ' ευχαριστώ πολύ!!! Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  9. εγω σ ευχαριστω μαρια μου για τον τοσο ενθουσιασμο σου !!~!!περιμενω να το δω φορεμενο οπωσδηποτε!!!κι ενα απλο μαυρο μπλουζακι ειναι αρκετο!!! τα βραχιολια σου τρελλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει, Στέλλα μου! Θα φωτογραφηθώ σύντομα!!! χεχε! Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! Φιλάκια

      Διαγραφή
  10. Πάντα τυχερή να'σαι! Με γειά το όμορφο κολιέ! Οσο για τα βραχιόλια σου, μήπως πρέπει να κάνεις ενα tutorial κατασκευής τους?!! Φιλάκια πολλά και να'σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ!!! Μόλις πάρω σύρμα θα το φροντίσω, γιατί τώρα μου έχει μείνει πολύ λίγο και το έχω για παραγγελίες!!! Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  11. Ωραία δεσίματα!!!!Ωραία χρώματα,ακόμη και η μαύρη λάβα είναι πολύ ωραία.Συχγαρητήρια για το δωράκι σου.Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ! Τρελαίνομαι για την μαύρη λάβα! Φιλάκια

      Διαγραφή
  12. Καλησπέρα!!
    μου αρέσουν πολύ πολύ!
    το σχέδιο τους είναι απλό και κομψό!!
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλοφόρετο το κολιέ και πάντα τυχερή!!!όσο για τα βραχιολάκια σου πανέμορφα!!!Μπράβο!!!Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. μα ποσο τυχερη να σαι...
    ζηλευω!!!!!!
    ειναι υπεροχα και τοσο ξεχωριστα, να τα χαιρεσαι:)και παντα τυχη στη ζωη σου να χεις γλυκουλα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τί όμορφο το κολλιέ που κέρδισες !!!!! Με γειά!! Καλοφόρετο....θα σου πηγαίνει πολύ νομίζω !!! Η Στέλλα φτιάχνει υπέροχα πράγματα !!! Τα βραχιολάκια σου πολύ όμορφα με το σύρμα !!! Μου αρέσει πολύ το τελευταίο !!!! Μπράβο σου Μαράκι μου !!!
    Να είσαι καλά !! Φιλάκια ! :ο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ, Μυρσινάκι μου!!! Το κολιέ είναι φανταστικό!!! Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  16. Καλοφόρετο το δωράκι, Μαράκι μου!!!
    Άντε, αυτή να ήταν η αρχή μόνο κ' από 'δω και πέρα να τα σαρώνεις όλα τα δώρα!!!
    Όσο για τα δικά σου χειροποίητα...θαυματάκια, τί να πω??? Δε λέω τίποτα... Την ξέρεις την άποψή μου... Δεν άλλαξε κάτι!!!
    By the way (που λέμε κ' στο χωριό μου!) η Μίκρα μου έλειψε από αυτό το post!!!
    ;-)
    Καλό Σαββατοκύριακο!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα...μου έκανε την δύσκολη και δεν ήταν στην φωτογράφιση! Ντίβα βλέπεις... Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!! Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  17. Συγχαρητήρια τυχερούλα!!
    Τα βραχιόλια με το σύρμα είναι πάρα πολύ όμορφα!
    Μπράβο

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ πολύ! Με γεμίζετε χαμόγελα!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...