Σάββατο 30 Νοεμβρίου 2013

Από τον Αύγουστο...

Καλημέρα σε όλα τα δημιουργικά πνεύματα εκεί έξω!!!! Παλεύω ακόμη να βρω μια ισορροπία ανάμεσα στην δουλειά και τις υποχρεώσεις και στην παρουσία μου στην blogογειτονιά... 

 Τα κοσμηματάκια που θα σας δείξω σήμερα περιμένουν να μπουν στο σπιτικό μου από τον Αύγουστο!!! Δεν σας κρύβω ότι από τότε έχω να δημιουργήσω κάτι καινούριο... 
Τα μενταγιόν παραπάνω τα έχω χαρίσει σε δύο καλές μου φίλες... 


Τα βραχιολάκια είναι καλοκαιρινά όπως βλέπετε... 
Αυτά έχω για σήμερα...

Ελπίζω να είστε όλοι καλά!!!!

Πολλά φιλιά,
Μαρία






23 σχόλια:

  1. Τυχερές οι φίλες! Είναι πολύ όμορφα τα μενταγιόν, όπως και όλα τα υπόλοιπα κομμάτια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αδυναμία μουουουουουουουουου!!!
    Τί ομορφιές είναι αυτές που βλέπω?
    Είτε καλοκαιρινά, είτε χειμωνιάτικα, εσύ είσαι all time classic!
    Πολύ-πολύ όμορφα κοσμήματα, Μαράκι μου!
    Αγκαλιά ζεστή και φιλί γλυκό!!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ κουκλίτσα μου!!!! Χαίρομαι που σου αρέσουν!!! Να δω πότε θα στρωθώ να φτιάξω τα επόμενα!!!! Θα κλωνοποιηθώ!!!! χαχαχα. Πολλά ζεστά φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  3. ομορφα πραγματακια οπως παντα!
    και παντως καιρου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλημέρα! έχω καιρό να σε επισκεπτώ!
    είναι υπέροχα όλα!
    φιλιά και καλό ΣΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ!!!! Γιατί εγώ δεν έχω; Δεν μου φτάνει το 24ωρο!!!! Φιλάκια

      Διαγραφή
  5. όλα πολύ όμορφα.. αλλά λάτρεψα το λευκό!!!!

    φιλάκια ομορφούλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλό σου μήνα κι ευλογημένο γλυκιά μου Μαρία!!εξαιρετικά τα κοσμήματά σου!!πρωτότυπα πάντα ξεχωρίζουν με το ιδιαίτερο ύφος τους και την ομορφιά τους!πάρα πολλά φιλάκια σου στέλνω και την αγάπη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα, Καίτη μου...έστω και με καθυστέρηση.... Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!!! Πολλά φιλιά με αγάπη....

      Διαγραφή
  7. Πανέμορφα όλα!!! Πρωτότυπα και τόσο μα τόσο φανταστικά!!! Φιλάκια πολλά και καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλησπέρα Μαρία. Περνούσα από το μπλοκ σου για να σου ευχηθώ καλό μήνα και βλέπω ότι έχεις κάνεις ανάρτηση πριν από λίγες ημέρες.Είμαι σίγουρη ότι θα ξαναβρείς τις ισορροπίες σου.Από την στιγμή που υπάρχει δουλειά όλα τα άλλα θα βρουν τον δρόμο τους. Η τεχνική των κολιέ σου είναι τέλεια. (Πώς γίνεται;) Τα βραχιόλια πειράζει που είναι καλοκαιρινά; Όχι βέβαια!! Πως θα αναπολήσουμε το καλοκαιράκι που πέρασε. Βέβαια για το δαχτυλίδι δεν έχω λόγια. Είναι ΑΠΙΘΑΝΟ!!! Με στυλ, με ωραίο δέσιμο, με ..., με....,με.... Καλό βράδυ Μαρία, καλό μήνα και να περάσεις καλά τις γιορτές που θα έρθουν. (Κι εγώ αυτό το διάστημα απέχω λίγο από το μπλοκογύρισμα λόγω υποχρεώσεων).Πολλά φιλάκια, Δάφνη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δαφνούλα μου, σ'ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα λόγια σου!!!! Χαίρομαι πολύ που σου αρέσουν!!! Σου άφησα σχόλιο στην τελευταία σου ανάρτηση για το πωε τα έφτιαξα!!! Ελπίζω να βγάλεις άκρη. Αν .οχι, πες το μου, και την επόμενη φορά που θα φτιάξω τέτοιο μενταγιόν θα τραβήξω φωτογραφίες από τα στάδια!!!! Πολλά φιλιά και να έχεις ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο!!!

      Διαγραφή
  9. Ομορφα και ιδιαίτερα όλα τα κομμάτια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Διακρίνω μια αποχή από την blogoγειτονιά! Για να σου δώσω λοιπόν την ώθηση να επιστρέψεις πέρνα από το fauxbilicious.blogspot.com να πάρεις ένα βραβείο!
    Καλές γιορτές
    Χριστίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ, Χριστίνα!!! Αχ, η αποχή δεν είναι ηθελημένη!!!! Μακάρι να μπορούσα να επισκέπτομαι τα σπιτάκια σας καθημερινά και να μπορώ να δημιουργώ καθημερινά.... Καλές γιορτές σε όλη την οικογένεια!!!

      Διαγραφή
  11. Μα είναιι πολύ ιδιαίτερα......
    Με το χρόνο έχω και εγώ πρόβλημα.
    Καλές γιορτές !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΜΟΥ ΧΑΘΗΚΑΜΕ... ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ'ΣΤΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΝΑΤΕ ΟΜΟΡΦΑ!
    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨. *
    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨ **
    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨*o*
    ¨¨¨¨¨¨¨¨*♥*o*
    ¨¨¨¨¨¨¨***o***
    ¨¨¨¨¨¨**o**♥*o*
    ¨¨¨¨¨**♥**o**o**
    ¨¨¨¨**o**♥***♥*o*
    ¨¨¨*****♥*o**o****
    ¨¨**♥**o*****o**♥**
    ¨******o*****♥**o***
    ****o***♥**o***o***♥ *
    ¨¨¨¨¨____!_!____
    ¨¨¨¨¨\_________/¨¨

    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!! ΥΓΕΙΑ, ΑΓΑΠΗ & ΕΙΡΗΝΗ Σ'ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!!! ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ πολύ! Με γεμίζετε χαμόγελα!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...